پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3394
-
الف
+

پایان تصویربرداری «آخرخط» در سال آینده

مجموعه تلویزیونی «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی این روزها در تهران مشغول تصویربرداری است.

مجموعه تلویزیونی «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی این روزها در تهران مشغول تصویربرداری است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی سریال، تصویربرداری سریال «آخر خط» به کارگردانی علیرضا مسعودی و تهیه کنندگی مجید میرخان که مدتی پیش کار خورد را آغاز کرده بود ، این روزها در تهران ادامه دارد.

علی مسعودی نویسنده و کارگردان سریال «آخر خط» در خصوص جدیدترین وضعیت این سریال به «صبا» گفت: در حال حاضر گروه همچنان در منطقه سوهانک مشغول تصویربرداری هستند و تاکنون حدود ۴۰۰ دقیقه کار یعنی ۴۰ درصد سریال ضبط شده است.

وی در خصوص ادامه تصویربرداری در خارج از کشور ادامه داد : تا اواخر اسفندماه کار تصویربرداری در ایران را به پایان میرسانیم و برای ادامه کار ، راهی خارج از کشور میشویم و به امید خدا اردیبهشت ماه تصویربراری «آخر خط» به پایان می‌رسد.

مسعودی درباره مراحل فنی سریال در انتها افزود : مراحل فنی از جمله تدوین و صداگذاری همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.

گفتنی است ؛ شهین تسلیمی، محمدرضا هدايتي، امير نوري، عباس جمشيدي فرد، كمند امير سليماني، اشكان اشتياق، رضا ايرانشهر، داريوش سليمي، علی صبوری، بيژن پيشدادي، سيدرضا حسيني، مجيد شهرياري، فاطمه اميني، مهسا باقري، غزال وکیلی ، محمدامين سليمي راد، مهران رجبي، محمدبرسوزيان و فريده سپاه منصور در این مجموعه بازی دارند.

 

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر